EUR/USD Playback on History

Posted by SuduKarat

Salam,


Harini aku diberitahu oleh kekawan aku pasal pergerakan EU pada hujung tahun menjelang tahun baru. Apa akan berlaku pada EU agaknya pada menjelang tahun baru agaknya.. mana sumber rujukan yang aku boleh buat?


Erm.... senario ekonomi sekarang mungkin tidak sama seperti 3-4 tahun lepas... senario sekarang ni mungkin boleh disamakan seperti tahun 1998-2000, yang mana kita telah diberitahu bahawa keadaan economy akan bergerak lembab setiap 10 tahun. Berapa jauh kebenarannya?? Sesiapa yang mempunyai pendapat harap dapat nyatakan disini pada ruangan 'Share and Enjoy' di bawah post ini, untuk tatapan dan perkongsian bersama dengan pembaca lain.

Aku disini sekadar membantu anda, aku yakin anda semua mempunyai analisis sendiri dan mungkin post-post disini dan perkongsian pintar antara pembaca dapat membantu dan menguatkan lagi analisis yang anda telah buat.

Sekilas pandang pada apa yang berlaku pada EU setiap penghujung t
ahun menjelang tahun baru bagi 3-4 tahun lepas....

EU bergerak UP dari 1.3133-1.3287 sebanyak 154+ pip (29 Dis 06 - 2 Jan 07)

EU bergerak UP dari 1.1733-1.2138 sebanyak 366+ pip (29 Dis 05 - 3 Jan 06)


EU bergerak DOWN dari 1.3642 - 1.3266 sebanyak 382+ pip (29 Dis 04 - 3 Jan 05)

EU bergerak UP dari 1.2422-1.2800 sebanyak 378+ pip (29 Dis 03 - 2 Jan 04)


Buat Kesimpulan Anda.... Apa yang anda fikirkan akan berlaku?????


Posts Relacionados:

2 Comentários:

Anonymous said...

Salam bro,

Saya ada Long EU, harap EU naik seperti tahun2 lepas

Abdullah Ghani said...

Assalamualaikum,

Terima kasih kerana link blog saya.
Insya ALLAH, urusniaga kembali seperti biasa pada 5 Januari 2009.

Abdullah Ghani


By Dicas Blogger e C�digos Blog