EUR/USD Updated 31 Oct 2008

Posted by SuduKarat

Salam,

Short, short, short..... pada aku sekarang hanya selamat untuk short pada pair EU ni... kalau nk buy selalu berkira-kira dahulu... pada chart dibawah aku place short pada price 1.3114 n target aku pada 1.2535... kenapa aku short? pada masa buat keputusan utk short malam tadi aku yakin yang Retracement pada H4 telah completed pada level FR 61.80... jdan kira-kira 12 jam lepas EU H1 telah break Trendline... jika dilihat pada chart dibawah aku ada gariskan satu level low pada chart H1 yang mungkin akan jadi Support pada pair ni di level 1.2625... dan TP aku berada in range 100 pip dibawahnya... kita lihat apa berlaku selepas ini... pip terkumpul untuk sell position ini sebanyak 392pip setakat ini... moga rezeki Allah menyebelahi keluargaku.... Aminn....




Posts Relacionados:

Comente!!


By Dicas Blogger e C�digos Blog